سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی با عرضه NEX-5T، بهبودهای قابل توجهی را به خانواده دوربین های بدون آینه اش افزوده که از آن جمله می توان به همراهی قابلیت NFC با وای فای، و کیت لنز کامپکت جدید نام برد. با این ترفندها سونی سعی دارد توجه کاربران جدیدی را که به دوربین های کوچک علاقه مند هستند، به سوی خود جلب نماید.

sony nex5t

NEX-5T با یک لنز پاور زوم 50-16 میلیمتری، ۷۰۰ دلار قیمت گذاری شده و بدنه آن به تنهایی ۵۵۰ دلار هزینه روی دست خریدار خواهد گذارد. البته لنز مورد استفاده چیز تازه ای نیست و نمونه آن را قبلا روی دوربین NEX-6 هم دیده ایم. از مشخصات فنی آن می توان به سنسور 16.1 مگاپیکسلی APS-C با ISO حداکثر 25600 و تکنولوژی فوکوس خودکار هیبریدی (phase-/contrast-detect) هنگام عکاسی اشاره کرد.

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید!

sony nex5tعلاوه بر نمایشگر ۳ اینچی با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه، در این دوربین چیزی که بیش از همه به چشم می آید، قابلیت های ارتباطی نوین آن هستند. سونی با افزودن NFC و WiFi به شما اجازه می دهد تا دوربین را به ابزارهای سازگار با این تکنولوژی ها متصل نمایید. اکنون دیگر تنها با یک تپ کردن قادر به انتقال عکسها و ویدیوهای تان به دیگر دستگاه های دارای این قابلیت خواهید بود.

sony nex5tاین دوربین می تواند با کیفیت 1080P و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد و سرعت عکاسی متوالی آن هم ۱۰ فریم بر ثانیه است. قرار است NEX-5T از ماه آینده میلادی (کمتر از یک هفته دیگر) در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای وارد بازار شود.

منبع: نارنجی،dpreview

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی