سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

این چند وقت کلی خبر درباره دوربین تلفن های هوشمند ساخت شرکت های مختلف داشتیم. ولی همه آنها به قول عامه «دوربین-تلفن» هستند و نه چیز دیگر. اما بشنوید از خبری خوشحال کننده برای مصرف کنندگان و شاید کمی دلهره آور برای لومیا ۱۰۲۰ که همه تخم مرغ هایش را در سبد کیفیت دوربینش گذاشته.

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید!

سونی قصد انقلاب عکاسی در تلفن های هوشمند دارد٬ نه فقط تلفن های خودش که همه تلفن ها. ماه گذشته برخی منابع خبر دادند که سونی در حال آماده کردن یک لنز دوربین جدید با مارک زایس است. اما نه فقط یک لنز معمولی٬ بلکه لنزی با سنسور ۲۰.۲ مگاپیکسلی با قابلیت نصب روی تلفن های هوشمند.
و اینک از طریق SonyAlphaRumers جزئیات بیشتری در باره این لنز منتشر شده و البته عکس های واضحی از آن به دست آمده.

آنچه می بینید لنزهای DSC-QX10 و DSC-QX100 هستند. در آنها چند سنسور و نیز امکان ارتباط بی سیم Wifi/NFC تعبیه شده و حتی شکاف حافظه SD هم دارند. البته صفحه LCD روی آنها وجود ندارد و فاقد کنترل های رایج دوربین های معمولی هستند٬ زیرا کنترل این لنزها از طریق تلفن هوشمند و تبلت انجام می شود.

طبق خبر منتشر شده سونی به زودی دو مدل از این لنزها را عرضه خواهد کرد؛ یکی با سنسور RX100MII و لنز زایس، و دیگری با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و سنسور CMOS هجده مگاپیکسلی 1/2.3 (در این تصویر مشخصا لنز f3.3-5.9 نوشته شده). در ضمن این لنزها توانایی سازگاری با تلفن های اندرویدی و آیفون را هم دارند. فکر می کنید این یک تغییر بازی گره گشا برای سونی باشد؟

منبع: نارنجی

۹۲/۰۶/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیرسایت

لنز دوربین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی