سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

تلویزیون گوگلی جدید سونی: دانگلِ Bravia Smart Stick

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۲۵ ب.ظ

دانگلِ گوگل تی وی Sony NSZ-GU1 که پیشتر در اسناد FCC دیده شده بود حالا با نام سونی براویا اسمارت استیک جلوی دوربین ظاهر شده. صحبتی از امکاناتی مشابه کروم کست برای این دستگاه نشده ولی می دانیم که یک دانگل MHL است که هردوی گوگل تی وی و اپ های براویای خود سونی را اجرا می کند.

سونی در این دانگل قابلیت هایی مشابه آنچه قبلاً در Google TV boxهای این شرکت دیده بودیم را ارائه کرده البته به علاوه یک کنترل از راه دور که هم QWERTY است هم توانایی جستجوی صوتی دارد. همچنین ویژگی «تصویر در تصویر» آن امکان وبگردی هنگام تماشای تلویزیون را می دهد.از آنجا که اسمارت استیک سونی یک گوگل تی وی ست پس می توان روی آن اپ های اندرویدی را از فروشگاه پلی دانلود و نصب کرد. اما تا زمانی که سونی رسماً این دانگل را معرفی نکرده اطلاعات جزئی تری نداریم و باید به همین ها اکتفا کنیم.فقط سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا با وجود چنین دانگل جمع و جوری ممکن است سونی از خیر تولید تلویزویون های هوشمند بگذرد و هوشمند سازی را به عنوان قابلیتی اضافی و فقط در صورت تهیه چنین گجت هایی در اختیار مشتری قرار دهد؟

اسناد FCC از اسمارت استیک سونی را در ادامه مطلب ببینید.



منبع: نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی