سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

اگر حواس جمعی داشته باشید قطعاً یادتان هست که چندی پیش تصاویری از تلویزیون گوگلی سونی لو رفت و تقریباً از همه مشخصات آن باخبر شدیم.
سونی که از دست لو رفتن های بی حساب و کتاب عصبانی است و عزمش را جزم کرده که هر طور شده جلوی آنها را بگیرد ساعاتی پیش از دانگل Bravia Smart Stick به طور رسمی پرده برداشت. با این اوصاف باید حق داد به سونی که در صدد باشد فکری به حال درز اخبار محرمانه شرکت و محصولاتش بکند چرا که این معرفی رسمی تقریباً هیچ نکته جدیدی برای ما نداشت.

Google TVی ۱۴۹.۹۹ دلاری سونی فعلاً فقط با تلویزیون های ساخت خود این شرکت کار می کند ولی قرار نیست همیشه این طور بماند. این وسیله ۸ گیگابایت فضای داخلی دارد و به USB هم متصل می شود.از آنجا که سیستم عامل اندروید را نصب شده دارد می توان از طریق فروشگاه گوگل پلی هر اپلیکیشنی را روی آن دانلود و نصب کرد؛ سر آخر هم باید به کنترل از راه دور دستگاه اشاره کنیم که به جز صفحه کلید QWERTY یک میکروفن هم برای دریافت فرامین صوتی دارد.

منبع: نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی