سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

به دنبال موفقیت سری محصولات RX سایبر شات سونی، این شرکت به تازگی مدل جدیدی از این خانواده را رونمایی کرده است. RX10 محصول جدید این شرکت است که با سنسور ۲۰.۲ مگاپیکسلی یک اینچی CMOS (مجهز به تکنیک ظهور در پس زمینه - BSI) همانند آنچه که در RX100 Mark II به کار رفته بود، عرضه خواهد شد.

اگر RX100 را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که تجربه عکاسی با دوربین های کوچک و جمع و جور هیچگاه تا این حد با کیفیت نبوده است. و البته RX10 در کنار آن از یک لنز زایس ۲۰۰-۲۴ میلیمتری هم بهره مند شده است که دیافراگم ثابت f/2.8 را در اختیارتان می گذارد. اینگونه دیگر میزان نوردهی در تمامی حالات زوم دوربین کاملا یکسان خواهد بود.پردازشگر به کار رفته در این سایبرشات هم همانند بدون آینه های تازه وارد Alpha 7 و 7R، از نوع BIONZ X است که علاوه بر فوکوس خودکار رضایت بخش و کاهش نویز، امکان بازسازی جزئیات را هم دارد.در واقع RX10 یک گام رو به جلو برای کاربران دوربین های ببین و بگیر است. و البته برای برخی دارندگان DSLR هم محصولی مناسب و وسوسه انگیز به نظر می رسد. زیرا با قیمت ۱۳۰۰ دلاری اش، شما تقریبا تنها پول لنز زوم f/2.8 آن را می پردازید و اینگونه است که عکاسان مختلفی ممکن است جذب آن شوند.از دیگر مشخصات این دوربین دیجیتال نسبتا کوچک می توان به قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت ۶۰ و ۲۴ فریم در ثانیه اشاره کرد. و شما در هنگام فیلمبرداری علاوه بر کنترل دستی کامل، قادر به دریافت خروجی غیرفشرده از طریق پورت HDMI هستید.علاوه بر این قادر خواهید بود عکس و ویدیوهای تان را از طریق وای فای درونی دوربین به اشتراک بگذارید. یا اینکه از اپلیکیشن اندرویدی و iOS سونی برای کنترل از راه دور دوربین استفاده کنید. سونی قصد دارد از ماه آینده میلادی RX10 را با قیمت ۱۳۰۰ دلار روانه بازار کند.

برای مشاهده گالری کامل عکس های دوربین عکاسی سونی RX10 اینجا کلیک کنید.

نارنجی

۹۲/۰۷/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیرسایت

Sony RX10

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی