سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

بعد از اینکه نوکیا با لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۱۳۲۰ یک گرد و خاک حسابی در دنیای فبلت ها به راه انداخت و ویندوزفون را هم در این عرصه مطرح کرد، حالا شنیده ها حاکی است که شرکت ها از سر فبلت ها دست بردار نیستند.

سونی می خواهد یک فبلت ۶ اینچی بسازد که در رده ای پایین تر از اکسپریا زد اولترا قرار می گیرد. نمایشگر ۶ اینچی با نسبت ۱۶:۹ و رزولوشن 720p، در کنار پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک از جمله مشخصات این دستگاه خواهند بود که قطعا سیستم عامل آن اندروید است.

گویا سونی از نقدهایی که نسبت به ابعاد بزرگ زد اولترا صورت گرفت، درس اندوخته و دنبال محصولی جمع و جور تر است که در ضمن قیمت پایین تری هم خواهد داشت زیرا به جای سخت افزاری گران قیمت مثل چیپ اسنپدرگون ۸۰۰ از چیپ شرکت مدیاتک با ۸ هسته Cortex A7 بهره می برد.

این تلفن فعلا با اسم رمز اکسپریا تیانچی (Xperia Tianchi) شناخته شده و احتمال می رود روز ۲۱ آبان در کنار نسخه مینی اکسپریا زد ۱ (که بسیار شبیه اکسپریا زد ۱ اف خواهد بود) معرفی شود.

به نظر می رسد سامسونگ از همه زرنگ تر بود و زودتر فهمید که باید فبلت های ارزان قیمت(گلکسی مگا ۵.۸ و گلکسی مگا ۶.۳) نیز معرفی کند.

نارنجی

۹۲/۰۸/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی