سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

عرضه قلم هوشمند برای Z Ultra از سوی سونی

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ

اسمارت فون Xperia Z Ultra را بی شک می شناسید، مدلی که از آن به عنوان بزرگترین اسمارت فون دنیا یاد می شود. این غول 6.4 اینچی که به سختی می توان آن را با یک دست در حالت مطمئنی نگاه داشت، بر خلاف ظاهر بسیار نا متعارف و بزرگش مورد توجه بسیاری از کاربران می باشد.

اما با توجه به این ابعاد و نمایشگر بسیار بزرگ جای خالی یک قلم هوشمند در کنار این محصول کاملا احساس می شد، از سوی دیگر نبود محصولی مجهز به قلم نظیر خانواده نوت سامسونگ، در میان محصولات سری Xperia، تیم طراحی سونی را به این فکر انداخته که متممی را برای Xperia Z Ultra روانه بازار نماید و از پتانسیل موجود در Z Ultra بهترین بهره را ببرد.

به گزارش اکسپریا بلاگ، سونی در تدارک عرضه یک قلم مخصوص ویژه اکسپریا زد الترا می باشد که فعلا به عنوان لوازم جانبی این محصول عرضه خواهد شد و ممکن است، در نسل های پیش رو به صورت پیش فرض در بسته بندی خانواده الترا وجود داشته باشد. اگر از طرفدارن زد الترا هستید یا یک نسخه از آن را در اختیار دارید، می توانید امیدوار باشید که به زودی سونی یک دستیار هوشمند را برای شما روانه بازار خواهد نمود.

منبع: XperiaBlog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی