سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

به نظر می رسد سونی که آخر همین هفته کنسول جدیدش را روانه بازار می کند، امید بسیاری برای فروش آن در تعطیلات کریسمس دارد. ظاهراً این شرکت به شدت امیدوار است که حداقل ۳ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 خود را تا پیش از آغاز سال نوی میلادی به فروش برساند.

در گزارشی که بلومبرگ در همین رابطه منتشر کرده از جک تریتون مدیر دفتر آمریکای سونی، نقل شده که این شرکت قصد دارد تا ماه مارس ۲۰۱۴ (اسفندماه ۱۳۹۲) حداقل ۵ میلیون پلی استیشن 4 را به مشتریانش بفروشد. به گفته او: «این یک دوی سرعت نیست، بلکه یک ماراتن است. و یک شروع خوب می‌تواند به آن قدرت ببخشد. ما همه موانع و محدودیت ها را به خوبی بررسی کرده ایم، به شدت دلگرم هستیم و مطمئن قدم برمی داریم.»
آقای تریتون در ادامه اشاره کرده که ما اشتباه سال ۲۰۰۶ را (در زمان عرضه پلی استیشن 3) تکرار نکرده و این بار با کمبود محصول در زمان عرضه مواجه نخواهیم شد. به گفته او کنسول جدید سونی، ۲۴ آبان و ۸ آذر بازار کنسول ها را به ترتیب در آمریکا و اروپا تکان خواهد داد. او در ادامه می افزاید:
پس از آن ما تا قبل از تعطیلات، پلی استیشن 4 را به ۳۲ کشور میرسانیم. این در حالی است که Xbox One یک هفته دیرتر و تنها در ۱۳ کشور عرضه می شود.

ماه گذشته میلادی برخی تحلیلگران پیش بینی کردند، تا پایان سال جاری سونی و مایکروسافت هر دو شانس فروش تا ۳ میلیون دستگاه از کنسول های بازی شان را دارند.
با وجود صحبت های مدیران در رابطه با برنامه های فروش سونی، وین هایکی سخنگوی مایکروسافت توضیحی در خصوص برنامه ها و پیش بینی های این شرکت در خصوص فروش کنسول جدیدشان -ایکس باکس وان- نداده است.
پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، هر دو از قابلیت های مختلفی همچون بازی های آنلاین، مدیریت رسانه های تصویری و صوتی، دسترسی به فیلم ها و سریال های تلویزیونی و بسیاری قابلیت ها و امکانات دیگر بهره می برند.
پیش بینی شما چیست؟ فکر می کنید کدام یک از این دو محصول می توانند سهم بیشتری از بازار کنسول ها را از آن خود کنند؟ سونی پیروز است یا مایکروسافت؟

منبع: نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی