سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

این روزها بارها و بارها در مورد پلی استیشن 4 -کنسول جدید سونی- در نارنجی خوانده اید. حالا سونی که ۲۴ آبان ماه عرضه کنسولش را شروع کرد، گزارش داده که بیش از یک میلیون دستگاه از آن را تنها طی ۲۴ ساعت اول عرضه به فروش رسانده است. 

با توجه به اینکه سونی پلی استیشن جدیدش را در این تاریخ تنها در آمریکای شمالی (آمریکا و کانادا) عرضه کرده، رسیدن به این عدد برای سونی فوق العاده به نظر می رسد.

اندرو هاوس، از مدیران سونی در این رابطه گفته: «ما از استقبال مشتریان به شدت هیجان زده ایم. این حد از رغبت [مشتریان] شگفت انگیز است.» او همچنین اشاره کرده که فروش در آمریکای شمالی با قدرت ادامه خواهد داشت و ما انتظار داریم که این اقبال را بار دیگر در هشتم آذر (۲۹ نوامبر) به هنگام عرضه کنسول در اروپا و آمریکای جنوبی تجربه کنیم.

در حال حاضر چهارمین پلی استیشن سونی پرفروش ترین کنسول بازی این شرکت به حساب می آید. سونی این میزان فروش در آمریکای شمالی را تنها در زمان عرضه پلی استیشن 2 در ژاپن تجربه کرده بود.

با عرضه پلی استیشن 4 در اروپا، که دو هفته دیگر آغاز می شود باید دید محصول جدید سونی در عرصه کنسول های بازی می تواند فروش ۳٫۹۱ میلیونی نینتندو Wii U در اروپا را تا پایان سال به زیر بکشد. به علاوه هفته آینده مایکروسافت نیز عرضه محصولش را آغاز می کند و مطمئنا تا آغاز سال نوی میلادی رقابت شدیدی را در این عرصه شاهد خواهیم بود.

منبع متن: نارنجی

منبع تصویر: سایت رسمی پلی استیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی