سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سال ها است که یکی از درد سرهای گیمرها دوربین مجازی ناکارآمد کنسول های بازی است. در بعضی بازی ها زاویه بد دوربین باعث می شود خیلی زودتر از آنچه باید ببازید؛ اما به نظرتان اگر بتوانید کنترل دوربین را خودتان بر عهده بگیرید چطور می شود؟

این سوالی است که شرکت SMI و Sony Magic Lab امیدوارند با نرم افزار ردیاب چشم جدیدشان پاسخ دهند. Magic Lab سونی بازوی تحقیق و توسعه این شرکت است که گجت هایی مثل Move, DualShock 4 و دوربین Eye Toy را ساخته. این تیم اکنون در حال کار با پلتفرم Red-oem شرکت SMI است که در زمینه ردیابی چشم فعالیت می کند.
با این که پروژه هنوز در مراحل ابتدایی است اما نمونه اولیه آن، این امکان را دارد که وقتی کاربر نمایشگر را تماشا می کند چشم او را برای کنترل دوربین در بازی یا حتی عوض کردن اهداف داخل بازی دنبال کند.
قرار است محصول نهایی بتواند صدها حالت فیزیکی را تشخیص دهد اما این نسخه اولیه، جلوی کاربر قرار می گیرد و جایی که نگاه می کند را می یابد، سپس آن را به دستورات داخل بازی ترجمه می کند. اگر کاربر به راست نگاه کند دوربین بازی به راست می چرخد و اگر چشم های اش را به چپ بدوزد دوربین هم به چپ حرکت می کند و غیره.
همان طور که گفتیم این فناوری هنوز خیلی خام است و معلوم هم نیست که حتی در صورت تکمیل شدن، سونی آن را به عنوان یک محصول روانه بازار کند؛ اگر چه این تحقیقات عموماً نشان از رویکرد کلی شرکت ها دارند.
شما فکر می کنید ایده های این چنینی چقدر در حفظ اکوسیستم کنسول های بازی در برابر هجوم تبلت ها موثر واقع شوند؟

منبع: نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی