سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

به خاطر دارید که مایکروسافت دو هفته پیش در روز عرضه پلی استیشن ۴ در بازار آمریکای شمالی، پیام تبریکی برای سونی ارسال کرده بود . حال این شرکت در روز عرضه PS4 در بازار اروپا، باز هم پیام تبریک دیگری برای سونی فرستاده است.

اکانتهای فیسبوک و توییتر رسمی ایکس باکس انگلیس امروز پیام تبریک دوستانه مشابهی را خطاب به سونی منتشر کرده و آغاز عرضه پلی استیشن ۴ در اروپا را خوش آمد گفتند:

این زمان بزرگی برای گیمرها است.

سونی، آغاز عرضه اروپایی تان مبارک باشد

ایکس باکس وان

سونی از امروز علاوه بر ۱۸ کشور اروپایی، عرضه PlayStation 4 را در استرالیا، نیوزیلند و ۱۰ کشور آمریکای لاتین آغاز نموده است. اکنون این کنسول بازی در ۳۲ بازار بین المللی در دسترس است. این در حالی است که ایکس باکس وان تا به اینجا تنها ۱۳ کشور را تحت پوشش قرار داده است.مایکروسافت هنوز درباره برنامه توزیع کنسول جدیدش جزئیات را منتشر نکرده. اما می دانیم که سونی تا اواسط ماه آینده میلادی، باز هم بر تعداد کشورهای تحت پوشش PS4 خواهد افزود. که این برنامه شامل نواحی جنوب شرق آسیا همچون کره، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی و... خواهد بود.همچنین از ۲۲ آذرماه شاهد عرضه PS4 در عربستان سعوردی، امارات متحده عربی و جنوب آفریقا خواهیم بود. در هند هم پلی استیشن ۴ از ماه بعد وارد بازار خواهد شد. و جالبتر از همه اینکه در خانه پلی استیشن (ژاپن)‌ این محصول از سوم اسفند به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد.

منبع: نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی