سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

کاربران پلی استیشن پلاس -که یک اشتراک مخصوص شبکه پلی استیشن نتوورک هست، از بذل و بخشش های سونی با خبر هستند. گاها یک بازی که 3 یا 4 ماه از انتشار آن نگذشته و اتفاقا بازی موفقی هم بوده برای کاربران پی اس پلاس کاملا رایگان می شود.

این بار نوبت به بخش پلی استیشن موبایل رسیده تا هم کاربران سونی از این بازی های رایگان -که نیازی هم به اشتراک خاصی ندارند- استفاده کنند، و هم با استفاده از این ترفند، افراد بیشتری به استفاده از این شبکه و اپلیکیشن روی بیاورند.

داستان از این قرار است که سونی از 6 تا 27 آذر و از 18 دی تا 2 بهمن، هر هفته -که مجموعا 5 هفته می شود- 2 بازی رایگان برای کاربران پلی استیشن موبایل ارائه می دهد. اول از همه لازم است از طریق این لینک مطمئن شوید تلفن شما مورد تایید پلی استیشن هست یا نه و پس از آن از اینجا اپلیکیشن را دانلود کنید.

پس از دانلود، اگر اکانت Sony Entertainment Network دارید، مشخصات خود را وارد کنید و اگر ندارید یکی بسازید (هنگام انتخاب کشور، ترجیحا United Kingdom را انتخاب کنید). وارد اکانت خودتان که شدید به بخش استور مراجعه نمایید و 2 بازی این هفته که Rymdkapsel و Passing Time نام دارند را به صورت رایگان دانلود کنید.

اگر پلی استیشن ویتا دارید به فروشگاه مراجعه کنید تا این دو بازی را ببینید و به صورت رایگان دانلود کنید. پلی استیشن موبایل در حال حاضر در کشورهای ژاپن، ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و استرالیا در دسترس است و کشورهای بیشتری به مرور زمان به این لیست افزوده خواهند شد.

منبع: نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی