سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

بعضی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی قابلیت USB on the Go را برای اتصال فلش با کابل مخصوص دارند اما فلش مموری جدید سونی کار را برای همه راحت‌تر کرده است.

در حال حاضر تنها قادرید فلش مموری‌های رایج را با استفاده از کابل مخصوص OTG به گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل کنید. اما همراه داشتن همیشگی این کابل آزار دهنده است؛ به همین دلیل سونی به فکر ساخت یک فلش مموری مخصوص با اتصال Micro USB افتاده است تا به راحتی به گوشی یا تبلت شما متصل شود.

شاید بگویید پس چگونه می‌توان آن را به رایانه یا دستگاه‌های با USB عادی متصل کرد؟ در واقع این فلش مموری دو طرفه است و می‌توان از سمت دیگر آن برای اتصال USB عادی استفاده کرد. این فلش مموری که از فناوری USB 2.0 بهره می‌برد با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر سازگار است و در ظرفیت‌های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. در حقیقت فلش مموری جدید سونی همین حالا در فروشگاه پلی استور گوگل با قیمت ۲۰، ۳۰ و ۶۳ دلار برای فروش قرار داده شده است.

صفحه معرفی کامل این محصول در سایت سونی

منبع متن: فارنت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی