سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی سرانجام گزارش مالی سه ماهه آخر سال 2013 را منتشر کرد. مهم‌ترین بخش این گزارش مربوط به آمار فروش تلفن‌های محبوب اکسپریا بود. سونی در این مدت حدود 700000 دستگاه تلفن هوشمند بیشتر به فروش رساند و رقم فروش تلفن‌های اکسپریای خود را به 10.7 میلیون دستگاه رساند.

سونی مدت‌هاست که این استراتژی را پی می‌گیرد: پیشروی آهسته و پیوسته در بازار تلفن‌های هوشمند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سونی قرار بود در سال مالی 2013 به میزان فروش 42 میلیون دستگاه برسد. اما ظاهراً این شرکت توانسته تنها به فروش 40 میلیون دستگاه تلفن اکسپریا دست پبدا کند. حتی این رقم هم دستاورد بزرگی برای این شرکت ریشه دار ژاپنی به حساب می‌آید. سونی در سال 2012، 33 میلیون تلفن اکسپریا فروخته بود.
سونی تلاش می‌کند از طریق همکاری با اپراتورهای مطرح جهانی و توسعه نسخه های قراردادی، روز به روز برند محبوب اکسپریا را تقویت کند. دستگاه های اکسپریا در بازار تلفن‌های هوشمند از تنوع زیادی برخوردارند. سونی درست همان الگوی سامسونگ را پیش گرفته و بازار را با محصولات متنوع خود هدف قرار داده. شاید بتوان اکسپریاهای سونی را تهدید شماره یک برای کهکشانی‌های سامسونگ دانست.

منبع: PhoneArena

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی