سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی این روزها در تدارک معرفی پرچم‌دار بعدی خود در بازار تلفن‌های هوشمند است. در حال حاضر جانشین اکسپریا Z1 با نام Xperia Sirius شناخته می‌شود. بر اساس تصاویری که اخیراً منتشر شده، این تلفن به دوربینی 20.7 مگاپیکسلی مجهز است و در حالت 16:9 با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

رابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونیرابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونی

رابط کاربری صفحه‌قفل علاوه بر نمایش والپیپر جدید زد۲ سونی دکمه‌ها و امکانات صفحه‌قفل را نشان داده است. با وجود این‌که کاور آهنگ‌ها در اندروید ۴٫۴ به صورت پیش‌فرض تمام صفحه‌نمایش داده می‌شود اما سونی کماکان مانند گذشته یک ویجت کوچک را برای کنترل آهنگ قرار داده است که البته اسکرول‌بار امکان جلو و عقب بردن آهنگ را فراهم می‌کند. همچنین دکمه‌ای برای اجرای سریع دوربین هم اضافه شده است.
همچنین حاشیه دور نمایشگر Sirius نسبت به Z1 کاهش محسوسی پیدا کرده. از جمله مشخصاتی که تا پیش از این منتشر شده می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی، پردازشگر اسنپدراگون 800، 3 گیگابایت رم، و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. از تصاویری که طی دیروز و امروز در فضای اینترنت منتشر شده، می‌توان به وجود دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و همچنین قابلیت پخش ویدیو در حالت 4K و ضبط ویدیو با کیفیت 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه پی برد.

رابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونیرابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونی

رابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونی

رابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونی

رابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونیرابط کاربری دوربین پرچم‌دار جدید سونی

توسط دوربین Z1 کاربران قادر بودند در نسبت تصویر 4:3 با دقت‌های 20 یا 8 مگاپیکسل و در نسبت تصویر 16:9 تنها با دقت 8 مگاپیکسل عکاسی کنند. اما در Sirius در نسبت تصویر 16:9 می‌توان عکس‌هایی با دقت 15.5 مگاپیکسل را ثبت کرد. جدا از قضیه دوربین، این تلفن از همان ابتدا با اندروید کیت کت 4.4.2 به بازار عرضه خواهد شد. براساس آخرین شنیده‌ها به احتمال زیاد سونی در کنگره جهانی موبایل در اسفند همین امسال این تلفن هوشمند را معرفی می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی