سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

شرکت سونی از تبلت جدید خود با نام Xperia Z2 Tablet در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرد.

همانند نسل قبلی تبلت شرکت سونی Xperia Z2 Tablet نیز ضدآب و گرد و غبار است و به صفحه نمایش ضد خش مجهز شده است.

Xperia Z2 Tablet از صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی فول اچ.دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل برخوردار است که به آخرین فناوری صفحه نمایش سونی موسوم به تریلومینوس و هچنین موتور Color LED plus X-Reality سونی مجهز شده است.

سونی پردازنده ۲٫۳ گیگاهرتزی قدرتمند اسنپ دراگون ۸۰۰ را برای Xperia Z2 Tablet برگزیده که چهار هسته Krait 400 و چیپست گرافیکی Adreno 330 را در خود جای داده و یک رم ۳ گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. حافظه داخلی Xperia Z2 Tablet 16 گیگابایت بوده و البته می‌توانید این میزان را با استفاده از درگاه میکرو اس.دی افزایش دهید.

دوربین این تبلت همان دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی در قاب پشتی و ۲ مگاپیکسلی در قاب جلویی است اما سنسور دوربین قاب پشتی با آخرین نسخه سنسور Exmor RS به‌روزرسانی شده وهر دو دوربین قادر به ضبط تصاویر ویدئویی ۱۰۸۰p بوده و امکان برخورداری از تصاویر HDR نیز وجود دارد.
این تبلت قرار است در دو نسخه عرضه شود. نسخه وای فای و نسخه برخوردار از پشتیبانی شبکه LTE و باقی امکانات ارتباطی مانند NFC، GPS به همراه GLONASS، بلوتوث ۴ و اینفرارد و میکرو یو. اس.بی ۲ با پشتیبانی از فناوری MHL 3.0 در این تبلت قرار گرفته‌اند.

Xperia Z2 Tablet سونی از اندروید ۴٫۴ کیت‌کت و آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی سونی برخوردار بوده و قرار است در دو رنگ سفید و مشکی و تا یک ماه آینده به بازار عرضه شود اما هنوز قیمت رسمی برای آن مشخص نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی