سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی چشم امید زیادی به عرضه کنسول پلی استیشن ۴ در سرزمین مادری خود ژاپن بسته بود و حالا گویا عرضه این کنسول در ژاپن آغاز دوباره‌ای برای این کنسول شده است. در ۴۸ ساعت اول عرضه این کنسول در ژاین، خریداران ژاپنی نزدیک به ۳۵۰ هزار پلی استیشن ۴ خریداری کرده‌اند.

اگر قصد مقایسه دارید بد نیست بدانید که این آمار ۴ برابر آماریست که سونی در هنگام فروش پلی استیشن ۳ در سال ۲۰۰۶ در ژاپن تجربه کرد و یا شش برابر زمانیست که ایکس باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۰۵ تجربه کرد!
البته این میزان فروش در مقایسه با آمار فروش جهانی ۵ میلیون دستگاه پلی استیشن ۴ که هفته گذشته اعلام شد تقریبا چیزی شبیه به یک قطره در یک سطل آب است اما در هر حال سونی را به مرز پیش‌بینی شده برای فروش ۶ میلیون کنسول پلی استیشن ۴ در سه ماه اول سال جاری میلادی نزدیک‌تر می‌کند.
آمار فروش کنسول‌های بازی شاید به نظر شما خبر جذابی نباشد اما وقتی بدانیم که با بالاتر رفتن آمار فروش کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن ۴ مطمئنا توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی به ساخت بازی‌های بزرگتر و بیشتر ترغیب می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی