سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

شرکت سونی برنامه و امکان عرضه به روز رسانی اندروید ۴٫۴ کیت کت را برای اکسپریا زد اولترا، اکسپریا زد وان و اکسپریا زد۱ کامپکت و دیگر گوشی‌های هوشمند این شرکت اعلام کرد. عرضه به روز رسانی یادشده برای سه مدل عنوان شده آغاز شده اما با توجه به انتشار تدریجی این به روز رسانی، ممکن است پس از مدتی اعلان مربوط به در دسترس بودن این به روز رسانی را دریافت کنید.

تغییرات اعمال شده به این صورت خواهد بود:
اندروید کیت کت ۴٫۴ گوگل به طور استاندارد، بهبود و بهینه‌سازی کارایی و رابط کاربری را به گوشی شما خواهد آورد اما نوار وضعیت و تنظیمات سریع نیز بهینه‌سازی شده‌اند و علاوه بر زیباترشدن، امکان تنظیم وتغییر بیشتر برای آن‌ها فراهم شده است و تنها اعلان‌هایی که نیاز دارید را مشاهده خواهید کرد. اگر شما از دوستداران کنسول‌ بازی پلی استیشن ۴ هستید، می‌توانید از رابط کاربری جدید استفاده بهتری داشته باشید. انیمیشن‌ها و پس‌زمینه‌های زنده نیز به نحوی طراحی شده‌اند که سازگاری کامل با پلی‌استیشن دارند. جدیدترین نسخه از برنامه‌های اختصاصی سونی نیز با بهبود کارایی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید افزوده شده‌اند و برنامه‌هایی مانند واکمن، آلبوم و دیگر سرویس‌های ابری سونی امکان ادغام با دیگر دستگاه‌های صوتی، تصویری سونی را فراهم خواهند آورد. رابط کاربری منحصر به فرد سونی با اکسپریا تم به همراه مجموعه‌ای از پک‌های مختلف برای این رابط کاربری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اما خبر بهتر اینکه اندروید ۴٫۴ برای اکسپریا زد، اکسپریا زد اِل، زد‌ آر و اکسپریا تبلت زد نیز در مرحله توسعه قرار دارد و در ماه می یا ژوئن سال جاری میلادی برای کاربران این گوشی‌های هوشمند قابل استفاده خواهد بود. ســــــونی همچنین تایید کرده که گوشــــــی‌هایی مانند Xperia M2 ,Xperia E1 و همچنین Xperia T2 Ultra  نیز که به تازگی معرفی شده‌اند نیز به روز رسانی جدید را دریافت خواهند کرد اما هنوز زمان رسمی انتشار به روز رسانی برای گوشی‌های یادشده اعلام نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی