سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

جام جهانی 2014 را با کیفیت 4K تماشا کنید

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

شرکت سونی اعلام کرده، بر طبق توافقی که با فیفا داشته قصد دارد بازی‌های جام جهانی 2014 را با کیفیت 4K تصویر برداری نماید. توافق صورت گرفته بین سونی و فیفا باعث فراگیر شدن هر چه بیشتر فرمت 4K خواهد شد.

شرکت سونی که در برگزاری این واقعه ورزشی همکاری نزدیکی با فیفا دارد تصمیم گرفته تا با پوشش این مسابقات با کیفیت 4K به رواج این فرمت تصویری کمک نماید. این توافق که شامل ضبط مسابقات با مجموعه ای از دوربین‌های 4K سونی است، در نهایت منجر به استفاده از نمایشگرهای 4K می‌شود که در واقع هدف اولیه سونی می‌باشد.
هرچند تمامی مسابقات به طور کامل با کیفیت 4K پخش نخواهند شد ولی صحنه‌هایی از تمامی مسابقات به علاوه کل بازی‌های از قبل انتخاب شده، به طور کامل به صورت 4K پخش خواهند شد. یکی از بازی‌هایی که در تاریخ 28 ژوئن برگزار می‌شود به همراه یکی از بازی‌های یک چهارم نهایی که در تاریخ 4 جولای و بازی فینال که در تاریخ 13 جولای برگزار می‌شوند قرار است به صورت 4K پخش شوند.
این طور که پیداست سونی سعی دارد این سری از مسابقات جام جهانی فوتبال را با جزئیاتی بیشتر از دفعات قبل ضبط نماید. این شرکت از تمامی توان خود در ضبط تصاویر 4K استفاده خواهد کرد تا تصاویر پویا و پر تحرک ورزشی را بدون عیب نقص و با کیفیت بالا در اختیار شیفتگان فوتبال قرار دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی