سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی Z2 کامپکت

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

شرکت سونی قصد دارد گوشی Z2 کامپکت خود را روانه جنگ مینی‌ها نماید.

هنوز چیزی از عرضه گوشی Z1 کامپکت نگذشته است که سونی نسل جدید این گوشی را با نام احتمالی Z2 کامپکت برای دریافت تاییدیه های لازم روانه FCC یا همان کمیته ارتباطات فدرال کرده است.

گوشی سونی Z1 برای اپراتور ژاپنی NTT با کد SO-01F و Z1 کامپکت با کد SO-02F ارائه شده بودند، که برای گوشی‌های Z2 و Z2 کامپکت کد 03F و 04F را باقی می‌گذارند، که البته هیچ کدام از این کد ها در حال حاضر رسمی نیستند. سونی SO-04F یا همان Z2 مینی با ابعاد 127.6x65.5 میلی متر، یک میلی متر بلند تر و عریض‌تر از Z1 کامپکت است.

عکس‌های منتشر شده از این گوشی کاور پشتی آن را نمایش می‌دهند که نشان دهنده یک گوشی اکسپریا با یک دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز به سنسور ½.3 اینچی و لنز G سونی است. از روی نحوه قرار گیری فلاش LED دوربین این گوشی می‌توان دریافت که احتمالا قدرت روشنایی بسیار بالایی دارد.

انتظار می‌رود Z2 کامپکت نیز مانند نسل قبلی‌اش کلیه امکانات Z2 را داشته باشد و فقط ابعاد بدنه، صفحه نمایش و احتمالا باتری آن کوچک‌تر از Z2 باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی