سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی خط تولید تلویزیون‌های OLED را متوقف کرد

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

هزینه ساخت و تولید تلویزیون‌های OLED دیگر مورد رضایت سونی نیست و این شرکت ژاپنی را مجبور کرده که از تولید این چنین پنل‌هایی سر باز بزند.

صفحات OLED شاید در گوشی‌های تلفن همراه جایگاه ویژه‌ای برای خود دست‌وپا کرده باشند، اما در حوزه ساخت تلویزیون این‌گونه نیست و آمار فروش چنین تلویزیون‌هایی افت کرده است. دلیل آن نیز آن‌گونه که گفته شده، هزینه سرسام‌آور و عدم پیشرفت در تکنولوژی ساخت آن‌ها جهت بهبود بهره‌وری عنوان شده است.
سونی که خود نخستین شرکتی بود که این تلویزیون‌ها را به بازار عرضه کرد، حالا تصمیم گرفته تولید این تلویزیون‌ها را متوقف کند و به تمرکز بر روی ساخت محصولات 4K Ultra HD بر روی پنل‌های قدیمی LED و LCD خود بپردازد.

آخرین بار در CES 2013 بود که سونی مدل جدیدی از تلویزیون 4K OLED خود را معرفی کرد و تعدادی از کارشناسان آن را «بهترین تلویزیون بازار» نامیدند. اما از آن روز به بعد رزولوشن‌های 4K Ultra HD بر روی تلویزیون‌های LED برای سونی بهتر جواب داده است؛ حداقل از لحاظ قیمت.
سونی حالا که راه چاره را پیدا کرده است، قصد دارد امسال 40 تا 50 درصد از تلویزیون‌های خود را با فرمت LED 4K به بازار عرضه کند. این شرکت هم‌اکنون بیش از 20 درصد از فروش جهانی تلویزیون‌های 4K را در اختیار خود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی