سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

اگر یک گوشی اندرویدی با صفحه‌نمایش بزرگ، کیفیت ساخت بالا، زیبا، با امکانات مناسب و آخرین نسخه اندروید اما با قیمتی نه چندان بالا بخواهید چه گوشی را انتخاب می‌کنید؟ سونی Xperia T3 را پیشنهاد می‌کند. این گوشی تعادل خوبی از کارایی، زیبایی و قیمت مناسب را ارائه خواهد داد.

Xperia T3 دارای صفحه‌نمایش 5.3 اینچی از نوع IPS-LCD و با فناوری Triluminos سونی و وضوح اچ‌دی 1280×720 پیکسل است که تراکم پیکسلی قابل قبول 277 پیکسل بر اینچ را به همراه دارد. طراحی گوشی بر اساس زبان طراحی اخیر اکسپریا یا همان OmniBalance بنا شده و اطراف گوشی نوار فلزی به چشم می‌خورد. جنس پشت بدنه از پلاستیک بوده و در رنگ‌های مختلف ارغوانی، مشکی و سفید درآمده است. ضخامت گوشی تنها 7 میلی‌متر است که به ادعای سونی باریک‌ترین گوشی 5.3 اینچی به حساب می‌آید.

پردازنده به کار گرفته شده برای تی3 همان پردازنده میان‌رده استفاده شده در بسیاری از گوشی‌های مینی برندهای دیگر یعنی کوالکام اسنپ‌دراگون 400 با چهار هسته پردازشی Cortex-A7 است که با یک گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی ادرنو 305 و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش همراهی می‌شود.

سونی برای دوربین این گوشی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی Exmor RS با قابلیت فیلم‌برداری 1080p و حالات Superior Auto، واقعیت افزوده و لرزش‌گیر استفده کرده است. دوربین جلویی نیز 1.1 مگاپیکسلی بوده و قابلیت فیلم‌برداری 720p را داراست.

از دیگر مشخصات اکسپریا تی3 سونی می‌توان به اندروید 4.4 کیت‌کت، بلوتوث 4، NFC، وای‌فای با پشتیبانی از Miracast و DLNA، GPS و باتری 2500 میلی‌آمپری اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی