سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

از زمان عرضه ساعت هوشمند SmartWatch 2‌ به عنوان نسل دوم ساعت‌های هوشمند شرکت سونی در بازار ایران، مشکل عدم پشتیبانی از زبان فارسی در این ساعت برای نمایش متن پیامک‌ها و دیگر متون خواندنی از جمله ایمیل‌ها از مشکلات اصلی دارندگان این ساعت‌ها بود که تقریبا کارایی این ساعت هوشمند را به کمترین حد ممکن رسانده بود.

سونی پس از عرضه این ساعت هوشمند به بازار یک آپدیت را برای این ساعت عرضه کرد و اضافه نشدن پشتیبانی از زبان فارسی دارندگان این ساعت را بیشتر ناامید کرد اما حالا خبر خوش اینکه امروز آپدیت جدید این ساعت هوشمند عرضه شد و خوشبختانه زبان فارسی به مجموع زبان‌های پشتیبانی شده و قابل خواندن در این ساعت اضافه شد تا از امروز بتوانیم نهایت استفاده از این ساعت هوشمند را ببریم!

در این آپدیت علاوه بر پشتیبانی از زبان‌های جدید، امکان افزودن والپیپری کاستومابز به پشت صفحه نمایش ساعت شما نیز اضافه شده است.

برای دریافت این آپدیت با شماره نسخه 1.5.14 می‌توانید سری به گوگل‌پلی بزنید و آن را در لیست آپدیت‌های خود و یا مستقیم به سراغ اپلیکیشن ساعت هوشمند سونی بروید و آن را آپدیت کنید. اگر با پیغام غیرقابل دسترس بودن این آپدیت برای کشورمان روبرو شدید با روش‌هایی که خودتان بهتر سراغ دارید دوباره امتحان کنید. اگر چه می‌توانید آن را از مارکت‌های دیگر نیز به راحتی دریافت کنید. ممنون سونی!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی