سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی از دیروز شروع به ارائه اندروید کیت‌کت 4.4 برای تلفن‌های میان رده‌ای همچون اکسپریا T2 اولترا کرده است. ویژگی بزرگی که قرار است همراه با این سیستم‌عامل جدید به گوشی سونی اضافه شود توانایی انتقال برنامه‌ها به کارت حافظه خواهد بود.

همین که وارد بخش مدیریت اپلیکیشن‌های دستگاه شوید در منوی تنظیمات هر برنامه می‌توانید گزینه جدید Move to SD card را مشاهده کنید. همچنین ردیفی جداگانه ساخته شده که تنها اپلیکیشن‌های موجود در کارت حافظه را به شما نشان می‌دهد.

این ویژگی کاربردی بسیار به کمک گوشی‌های میان رده یا حتی پایین رده سونی خواهد آمد که حافظه ذخیره سازی داخلی بسیار محدودی دارند و حالا با این ویژگی توانایی انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه مهیا خواهد شد. البته همین ویژگی در نسخه اندروید کیت‌کت اکسپریا Z در دسترس نیست اما اینطور که پیداست برنامه سونی فراهم کردن این ویژگی برای دستگاه‌های کم قابلیت و رده پایین است.

همچنین اخیرا سونی آماده شده تا آپدیت‌ کیت‌کت را برای اکسپریا M2 و اکسپریا E1 عرضه کند. احتمالا توانایی انتقال اپلیکیشن‌ها در این دو تلفن نیز فراهم خواهد آمد. ممکن است تمام گوشی‌های اکسپریا در آپدیت‌های جدید کیت‌کت خود این ویژگی را دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی