سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

گوشی‌های Xperia E1 و Xperia E1 Dual سونی با قیمت مناسب و تمرکز بر روی صدای خروجی بلند زمستان گذشته با اندروید 4.3 معرفی شدند و حالا سونی آپدیت حیاتی Android KitKat را برای این گوشی منتشر کرده است.

در نسخه جدید اندروید عملکرد و سرعت سیستم بهبود یافته و از حافظه رم 512 مگابایتی این گوشی به صورتی بهینه‌تر استفاده خواهد شد. نوار نوتیفیکیشن‌های بهبود یافته و یکپارچه شده و همچنین سوییچ‌های تنظیمات سریع و حالت تمام‌صفحه Immersive Mode نیز به Xperia E1 آمده‌اند. علاوه بر این‌ها اپلیکیشن‌های سونی مانند واکمن، گالری، حالت STAMINA و … نیز آپدیت شده‌اند.
با وجود اعمال محدودیت‌های کارت حافظه در اندروید کیت‌کت خوشبختانه سونی با توجه به حافظه داخلی محدود 4 گیگابایتی این گوشی امکان انتقال اپلیکیشن‌ها به مموری کارت را نیز فراهم کرده است. اپلیکیشن تغییر تم و انیمیشن بوت جدید نیز از دیگر تغییرات این آپدیت به حساب می‌آیند.
کاربران Xperia M و Xperia M Dual نیز آماده باشند که طبق برنامه آپدیت سونی به زودی نوبت عرضه این آپدیت برای آن‌ها فرا می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی