سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی شاید بزرگترین فروشنده دوربین‌های عکاسی یا گوشی‌های هوشمند دنیا نباشد اما نقش بسیار بزرگتری از چیزی که تصور می‌کنید در این زمینه بازی می‌کند. سنسورهای دوربین تولید شده توسط سونی برای گوشی‌ها و همچنین دوربین‌ها در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۰ درصد از کل سنسورها را تشکیل داده است.

به گزارش وال استریت ژورنال بخش تولید سنسورهای دوربین سونی در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بخش‌های شرکت سونی تبدیل شده و در واقع سودآوری اصلی این شرکت در زمینه فروش سنسورهای دوربین و پلی‌استیشن ۴ است. برای همین سونی در چند سال اخیر به جای تمرکز کردن بر روی فروش محصولات الکترونیکی با برند سونی بیشتر بر روی قرار دادن تکنولوژی‌های خود درون محصولات سایر شرکت‌ها متمرکز شده است.

به طور مثال هر آیفون ۶ یا آیفون ۶ پلاس دارای دو سنسور دوربین ساخته شده توسط سونی است که باعث می‌شود از فروش هر آیفون ۲۰ دلار سود هم نصیب سونی شود. همان‌طور که می‌دانید سنسور دوربین سونی برای گوشی‌های هوشمند علاوه بر آیفون و سری اکسپریا در دوگانه گلکسی اس ۶، گلکسی نوت ۴، گوشی‌های پرچم‌دار ال‌جی و بسیاری دیگر نیز استفاده می‌شود.

بهمن ماه سال گذشته سونی بخش‌های مختلف خود را بر اساس اهمیت دسته‌بندی کرد که در آن بخش سنسورهای دوربین در بالاترین مقام و پس از آن بخش دوربین قرار داشت. گفته می‌شود سونی برای پاسخگویی به نیاز بازار حدود یک میلیارد دلار در بخش تولید سنسور سرمایه‌گذاری کرده است. مدیرعامل این شرکت آقای “کازو هیرای” خودش را یک علاقمند به دوربین و عکاسی معرفی می‌کند و ظاهراً سونی تمرکزش را درست جایی قرار داده که بهترین بهره را دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا سونی می‌تواند کماکان به عنوان تولیدکننده برتر سنسورهای عکاسی هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت باقی بماند و یا شرکت‌های دیگری مانند OmniVision می‌توانند جای این شرکت ژاپنی را بگیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی