سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

خبرها حاکی از آن است که سونی عرضه آپدیت اندروید ۴٫۳ را برای Xperia Z1 و Xperia Z Ultra آغاز کرده است.


در شرایطی که پرچم‌داران گذشته دیگر شرکت‌ها مانند گلکسی اس ۳ مدتی پیش آپدیت اندروید ۴٫۳ را دریافت کرده بود پرچم‌داران سونی کماکان با اندروید ۴٫۲ عرضه می‌شدند و خوشبختانه سونی دست به کار شده و اندروید ۴٫۳ را برای این گوشی‌ها عرضه کرده است. با وجود این‌که آخرین نسخه فعلی اندروید ۴٫۴ کیت کت است اما به نظر می‌رسد شرکت‌ها هنوز برای عرضه این آپدیت با رابط کاربری خودشان آماده نیستند.


به هر حال آپدیت فعلی قابلیت دوربین هوشمند اجتماعی یا Smart Social Camera را به اکسپریا زد اولترا می‌آورد و اپلیکیشن‌های واکمن، پیام‌رسانی، Track ID و My Xperia نیز برای هر دو گوشی آپدیت شده‌اند. سونی همچنین قابلیت جدید Xperia Themes را با این آپدیت‌ها به همراه آورده است که کاربر در آن‌ها قادر است تم‌های مختلفی را نیز از اینترنت دانلود کند.
عرضه این آپدیت به تازگی شروع شده است پس اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید کمی شکیبا باشید.

منبع متن: فارنت

منبع تصاویر: سونی موبایل

مدیرسایت
۲۵ آذر ۹۲ ، ۰۹:۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

بعضی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی قابلیت USB on the Go را برای اتصال فلش با کابل مخصوص دارند اما فلش مموری جدید سونی کار را برای همه راحت‌تر کرده است.

در حال حاضر تنها قادرید فلش مموری‌های رایج را با استفاده از کابل مخصوص OTG به گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل کنید. اما همراه داشتن همیشگی این کابل آزار دهنده است؛ به همین دلیل سونی به فکر ساخت یک فلش مموری مخصوص با اتصال Micro USB افتاده است تا به راحتی به گوشی یا تبلت شما متصل شود.

شاید بگویید پس چگونه می‌توان آن را به رایانه یا دستگاه‌های با USB عادی متصل کرد؟ در واقع این فلش مموری دو طرفه است و می‌توان از سمت دیگر آن برای اتصال USB عادی استفاده کرد. این فلش مموری که از فناوری USB 2.0 بهره می‌برد با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی با اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر سازگار است و در ظرفیت‌های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. در حقیقت فلش مموری جدید سونی همین حالا در فروشگاه پلی استور گوگل با قیمت ۲۰، ۳۰ و ۶۳ دلار برای فروش قرار داده شده است.

صفحه معرفی کامل این محصول در سایت سونی

منبع متن: فارنت

مدیرسایت
۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا سونی بدون سر و صدا در آمریکا به صورت رسمی معرفی شد، این دستگاه که به اندروید کیت کت ۴.۴ مجهز شده‌ در گوگل پلی برای سفارش موجود می باشد. نسخه گوگل پلی سونی اکسپریا زد اولترا با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

به غیر از اندروید کیت کت ۴.۴ تفاوتی میان نسخه گوگل پلی اکسپریا زد اولترا و نسخه اصلی این گوشی وجود ندارد. این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 SoC است و صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Triluminos گوشی از کیفیت فول اچ دی بهره‌ می‌برد. بدنه ۶.۵ میلیمتری این گوشی از استاندارد IP58 پشتیبانی می‌کند. استاندارد IP58 به این معناست که این تلفن همراه می‌‌تواند در عمق ۱.۵ نیم متری زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه عکاسی و فیلم‌برداری انجام دهد.

صفحه معرفی اکسپریا زد اولترا سونی نسخه گوگل پلی 

صفحه فروش اکسپریا زد اولترا در گوگل پلی

منبع متن: فارنت

مدیرسایت
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

یک هفته بعد از عرضه پلی استیشن 4 در آمریکا تصویری که در بالا می بینید منتشر شد که تایید می کرد باندل پلی استیشن 4 به همراه ویتا که قبلا شایعه عرضه اش به پا شده بود، حقیقت دارد. اندکی بعد هم این موضوع رسمی شد و برای عرضه در ماه دسامبر تایید شد، البته فقط در انگلستان.

فرگال گارا، مدیر سونی انگلستان در صحبت با یوروگیمر تایید کرد که این باندل از امروز در برخی از فروشگاه ها قرار گرفته و قیمتی معادل 500 پوند دارد. پلی استیشن 4 در این کشور جمعه گذشته با قیمت 350 پوند به فروش می رسید و ویتا هم با مدل های مختلف قیمتی حوالی 160 الی 180 پوند دارد.به گفته گارا با خرید این باندل شما تقریبا 10 پوند سود کرده اید. با تبدیل واحد پولی، هر باندل 816 دلار هزینه خواهد داشت. بنابراین این گزینه تنها برای خود انگلیسی ها منطقی است. با 816 دلار شما می توانید دو پلی استیشن 4 و یا یک پلی استیشن 4 با دو پلی استیشن ویتا بخرید.علت ارائه چنین باندلی از نگاه گارا، به فروش رساندن تعداد بیشتری ویتا به واسطه قدرت بیشتر پلی استیشن 4 در بازار نیست و تنها دلیل، استفاده از قابلیت ریموت پلی است که PS4 را جذاب تر و ویتا را تبدیل به صفحه نمایش دوم پلی استیشن 4 می کند.انتظار می رفت این باندل برای مناطق دیگر هم تایید شود و قیمتی حدود 500 الی 550 دلار داشته باشد که تا اینجای کار تیر مشتریان، مخصوصا اهالی خاور میانه، بدجور به سنگ خورده است و تهیه جداگانه دو کنسول انتخابی منطقی تر محسوب می شود.

منبع: نارنجی

مدیرسایت
۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

تلفن های دو سیم کارته این روزها بیش از قبل مورد توجه مصرف کننده عام قرار گرفته اند و سونی هم بعد از اکسپریا ام، حالا اکسپریا سی را به بازار فرستاده.


سه هفته قبل بود که سونی اکسپریا C را برای منطقه خاورمیانه عرضه کرد. تلفنی دو سیم کارته با نمایشگر ۵ اینچی، چیپ مدیاتک ۴ هسته ای، اندروید ۴.۲ و دوربین ۸ مگاپیکسلی.
پردازشگر دارای ۴ هسته Cortex-A7 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است و در کنار آن ۱ گیگابایت رم قرار گرفته. نمایشگر نیز از نوع TFT است. شاید دوربین ۸ مگاپیکسلی اکسپریا سی نیز خبری بسیار خوش برای خریداران این تلفن میان رده باشد.
در اینجا یک هندز-آن کوتاه برای آشنایی اولیه با این تلفن هوشمند و دیدن عملکرد آن را برای تان آورده ایم. تلفنی که از قضا اولین تلفن سونی با چیپ مدیاتک نیز هست.

شما با دو سیم کارته ها چه میانه ای دارید؟

منبع: نارنجی، سونی موبایل

مدیرسایت
۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۱ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

کاربران پلی استیشن پلاس -که یک اشتراک مخصوص شبکه پلی استیشن نتوورک هست، از بذل و بخشش های سونی با خبر هستند. گاها یک بازی که 3 یا 4 ماه از انتشار آن نگذشته و اتفاقا بازی موفقی هم بوده برای کاربران پی اس پلاس کاملا رایگان می شود.

این بار نوبت به بخش پلی استیشن موبایل رسیده تا هم کاربران سونی از این بازی های رایگان -که نیازی هم به اشتراک خاصی ندارند- استفاده کنند، و هم با استفاده از این ترفند، افراد بیشتری به استفاده از این شبکه و اپلیکیشن روی بیاورند.

داستان از این قرار است که سونی از 6 تا 27 آذر و از 18 دی تا 2 بهمن، هر هفته -که مجموعا 5 هفته می شود- 2 بازی رایگان برای کاربران پلی استیشن موبایل ارائه می دهد. اول از همه لازم است از طریق این لینک مطمئن شوید تلفن شما مورد تایید پلی استیشن هست یا نه و پس از آن از اینجا اپلیکیشن را دانلود کنید.

پس از دانلود، اگر اکانت Sony Entertainment Network دارید، مشخصات خود را وارد کنید و اگر ندارید یکی بسازید (هنگام انتخاب کشور، ترجیحا United Kingdom را انتخاب کنید). وارد اکانت خودتان که شدید به بخش استور مراجعه نمایید و 2 بازی این هفته که Rymdkapsel و Passing Time نام دارند را به صورت رایگان دانلود کنید.

اگر پلی استیشن ویتا دارید به فروشگاه مراجعه کنید تا این دو بازی را ببینید و به صورت رایگان دانلود کنید. پلی استیشن موبایل در حال حاضر در کشورهای ژاپن، ایالات متحده، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و استرالیا در دسترس است و کشورهای بیشتری به مرور زمان به این لیست افزوده خواهند شد.

منبع: نارنجی
مدیرسایت
۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

زمانی که یک بازی می خرید و به مقصد خانه حرکت می کنید، دوست دارید هر چه سریع تر وارد بازی شوید. اگر پی سی گیمر باشید حتما به روند نصب بازی ها عادت دارید (البته اگر استیم باز نباشید) و اگر کنسول هم داشته باشید ترجیح می دهید ابتدا بازی را نصب کنید و سپس داخل آن شوید تا هم دستگاه صدای تراکتور از خود بیرون ندهد و هم بازی کیفیت اجرای بهتری داشته باشد. اما اوضاع در نسل بعد کنسول ها اندکی متفاوت است.

هر دو کنسول به کاربران اجازه می دهند که با گذشتن مقداری از زمان نصب، وارد بازی شوید. البته این را هم فراموش نکنید که همه بازی ها "باید" روی کنسول ها نصب شوند. با توجه به این نکات و سرعت اینترنت 9 الی 11 مگابیتی تست شده، نتایج زیر به دست آمده اند که نشانگر اختلافی بسیار زیاد بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هستند.

Assassin’s Creed IV
ایکس باکس وان (آفلاین، بدون آپدیت): 5 دقیقه و 50 ثانیه
ایکس باکس وان (با آپدیت، حداکثر سرعت): 7 دقیقه و 2 ثانیه
ایکس بکس وان (با آپدیت، سرعت 10 مگابیت): 10 و 32 ثانیه
پلی استیشن 4: 42 ثانیه

Need for Speed Rivals
ایکس باکس وان (با آپدیت): 9 دقیقه و 25 ثانیه
پلی استیشن 4: 32 ثانیه

NBA Live 14
ایکس باکس وان (با آپدیت): 16 دقیقه و 26 ثانیه
پلی استیشن 4: 35 ثانیه

فیفا 14
ایکس باکس وان (با آپدیت): 16 دقیقه و 6 ثانیه
پلی استیشن 4: 34 ثانیه

این موضوع غیر از اثبات موفق تر بودن پلی استیشن 4 در ارائه تکنولوژی برتر، مورد دیگری به همراه ندارد. اما آیا چنین موضوعی تصمیم شما در خرید یک کنسول را تغییر می دهد؟

منبع: نارنجی

مدیرسایت
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۴ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

به خاطر دارید که مایکروسافت دو هفته پیش در روز عرضه پلی استیشن ۴ در بازار آمریکای شمالی، پیام تبریکی برای سونی ارسال کرده بود . حال این شرکت در روز عرضه PS4 در بازار اروپا، باز هم پیام تبریک دیگری برای سونی فرستاده است.

اکانتهای فیسبوک و توییتر رسمی ایکس باکس انگلیس امروز پیام تبریک دوستانه مشابهی را خطاب به سونی منتشر کرده و آغاز عرضه پلی استیشن ۴ در اروپا را خوش آمد گفتند:

این زمان بزرگی برای گیمرها است.

سونی، آغاز عرضه اروپایی تان مبارک باشد

ایکس باکس وان

سونی از امروز علاوه بر ۱۸ کشور اروپایی، عرضه PlayStation 4 را در استرالیا، نیوزیلند و ۱۰ کشور آمریکای لاتین آغاز نموده است. اکنون این کنسول بازی در ۳۲ بازار بین المللی در دسترس است. این در حالی است که ایکس باکس وان تا به اینجا تنها ۱۳ کشور را تحت پوشش قرار داده است.مایکروسافت هنوز درباره برنامه توزیع کنسول جدیدش جزئیات را منتشر نکرده. اما می دانیم که سونی تا اواسط ماه آینده میلادی، باز هم بر تعداد کشورهای تحت پوشش PS4 خواهد افزود. که این برنامه شامل نواحی جنوب شرق آسیا همچون کره، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی و... خواهد بود.همچنین از ۲۲ آذرماه شاهد عرضه PS4 در عربستان سعوردی، امارات متحده عربی و جنوب آفریقا خواهیم بود. در هند هم پلی استیشن ۴ از ماه بعد وارد بازار خواهد شد. و جالبتر از همه اینکه در خانه پلی استیشن (ژاپن)‌ این محصول از سوم اسفند به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد.

منبع: نارنجی

مدیرسایت
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

زمانه، زمانه دستگاه های پوشیدنی است و اکثر شرکت های فناوری یا در حال ساخت یکی از آنها هستند یا اگر هم نساخته باشند حداقل علاقه زیادی به این دستگاه ها نشان می دهند.

سونی از دسته اول است و الان هم برای خود یک ساعت هوشمند دارد اما سونیِ بزرگ با اینها قانع شدنی نیست و فکرهای بیشتری در سر دارد. ظاهراً کسی به دفتر دستک سونی سرک کشیده و فهمیده این شرکت در تلاش است پتنتی به نام «کلاه گیس هوشمند» به ثبت برساند. تعجب نکنید درست خوانده اید؛ اسناد لو رفته نشان می دهند آن چه سونی در سر دارد یک کلاه گیس معمولی است که می تواند از «موی اسب، موی انسان، پشم، پَر، موی گاومیش یا هر نوع مواد مصنوعی دیگر» ساخته شده باشد که یک بُرد داخل آن جا سازی شده.این برد قابلیت برقراری ارتباط با یک رایانشگر دوم به طور بی سیم را دارد. حالا این رایانشگر دوم می تواند یک تلفن یا عینک هوشمند باشد. درون این کلاه گیس چند محرک هم تعبیه شده و می تواند جواب ها را به صورت بازخوردهای لمسی به کاربر اطلاع دهد.به عبارت دیگر کلاه گیس هوشمند سونی می تواند وقتی مثلاً ایمیلی دریافت می شود با ایجاد لرزش (Vibrate) کاربر را خبردار کند. داخل تراشه کلاه گیس یک GPS و یک مبدل فراصوت نیز تعبیه شده که با ایجاد صدای Buzz در قسمت های مختلف، کاربر را در یافتن مقصدش راهنمایی می کند.اگر همه این ها چشمان شما را گرد نکرده اند با یک دوربین داخلی چطورید؟ تازه یک پوینتر لیزری هم هست. شاید یکی از کاربردهای بالقوه این کلاه گیس کمک به نابینایان باشد اما قطعاً اگر سونی بتواند پتنت آن را ثبت کند آینده درخشانی برای کلاه گیس هوشمند در راه خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: نارنجی

مدیرسایت
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۵:۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

چند روز پیش به مناسبت عرضه سوگلی سونی، بررسی ویدیویی آن توسط سایت ورج منتشر شد. ولی این بار نوبت به تماشای "یک بررسی ویدیویی دوبله شده به زبان فارسی" است، تا پیش از آنکه طوفان خبرها، نقدها و بررسی های ایکس باکس وان ما را با خود ببرد، بیشتر با خلق و خوی رئیس بزرگ قبیله سامورایی ها آشنا شویم.

منبع: نارنجی

مدیرسایت
۰۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر