سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

کمپانی سونی آپدیتی کوچک را برای پرچم دار خود Xperia Z2 منتشر کرده است.

یکی از مهمترین مواردی که در این آپدیت گنجانده شده است بهبود کیفیت تماس خواهد بود. همچنین مورد جدیدی که در لیست تغییرات منتشر شده مشاهده می شود به ادعای سونی شارژ سریع تر موبایل در زمان کم بودن باتری می باشد، یعنی اگر دیوایس شما مثلاً ۱۰ درصد باتری داشته باشد و فرصت شارژ کامل آن را ندارید در زمان کوتاهی می توانید به میزان قابل قبولی موبایل خود را شارژ کنید. هنوز ژاپنی ها اعداد و ارقامی برای نتیجه گیری بهتر در مورد این سیستم جدید خود منتشر نکرده اند. بهبود کارکرد صفحه لمسی و کارکرد کلی دیوایس از دیگر نکاتی هستند که به گفته سونی در این آپدیت به آنها پرداخته شده است. به گزارش برخی کاربران پس از نصب این آپدیت امکان Tap to Wake بهتر از قبل کار کرده و سرعت کلی نیز افزایش یافته است. این آپدیت با شماره ۱۷٫۱٫۲٫A.0.314 در مناطق مختلف در حال انتشار است و دانلود آن از طریق وب سایت سونی نیز امکان پذیر می باشد.

مدیرسایت
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۹ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

سونی از دیروز شروع به ارائه اندروید کیت‌کت 4.4 برای تلفن‌های میان رده‌ای همچون اکسپریا T2 اولترا کرده است. ویژگی بزرگی که قرار است همراه با این سیستم‌عامل جدید به گوشی سونی اضافه شود توانایی انتقال برنامه‌ها به کارت حافظه خواهد بود.

همین که وارد بخش مدیریت اپلیکیشن‌های دستگاه شوید در منوی تنظیمات هر برنامه می‌توانید گزینه جدید Move to SD card را مشاهده کنید. همچنین ردیفی جداگانه ساخته شده که تنها اپلیکیشن‌های موجود در کارت حافظه را به شما نشان می‌دهد.

این ویژگی کاربردی بسیار به کمک گوشی‌های میان رده یا حتی پایین رده سونی خواهد آمد که حافظه ذخیره سازی داخلی بسیار محدودی دارند و حالا با این ویژگی توانایی انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه مهیا خواهد شد. البته همین ویژگی در نسخه اندروید کیت‌کت اکسپریا Z در دسترس نیست اما اینطور که پیداست برنامه سونی فراهم کردن این ویژگی برای دستگاه‌های کم قابلیت و رده پایین است.

همچنین اخیرا سونی آماده شده تا آپدیت‌ کیت‌کت را برای اکسپریا M2 و اکسپریا E1 عرضه کند. احتمالا توانایی انتقال اپلیکیشن‌ها در این دو تلفن نیز فراهم خواهد آمد. ممکن است تمام گوشی‌های اکسپریا در آپدیت‌های جدید کیت‌کت خود این ویژگی را دریافت کنند.

مدیرسایت
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

دوربین 20.7 مگاپیکسلی Xperia Z2 با سنسور Exmor RS قادر به فیلمبرداری با وضوح 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه با لرزش‌گیر SteadyShot است. از قابلیت‌های دیگر دوربین زد2 می‌توان به فیلمبرداری حرکت آهسته، قابلیت Timeshift، واقعیت افزوده، ایجاد افکت‌های عمق میدان و فیلمبرداری فول اچ‌دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه اشاره کرد. این اینفوگرافیک به بیان تمام این مشخصات ریز و درشت می‌پردازد.

مدیرسایت
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

از زمان عرضه ساعت هوشمند SmartWatch 2‌ به عنوان نسل دوم ساعت‌های هوشمند شرکت سونی در بازار ایران، مشکل عدم پشتیبانی از زبان فارسی در این ساعت برای نمایش متن پیامک‌ها و دیگر متون خواندنی از جمله ایمیل‌ها از مشکلات اصلی دارندگان این ساعت‌ها بود که تقریبا کارایی این ساعت هوشمند را به کمترین حد ممکن رسانده بود.

سونی پس از عرضه این ساعت هوشمند به بازار یک آپدیت را برای این ساعت عرضه کرد و اضافه نشدن پشتیبانی از زبان فارسی دارندگان این ساعت را بیشتر ناامید کرد اما حالا خبر خوش اینکه امروز آپدیت جدید این ساعت هوشمند عرضه شد و خوشبختانه زبان فارسی به مجموع زبان‌های پشتیبانی شده و قابل خواندن در این ساعت اضافه شد تا از امروز بتوانیم نهایت استفاده از این ساعت هوشمند را ببریم!

در این آپدیت علاوه بر پشتیبانی از زبان‌های جدید، امکان افزودن والپیپری کاستومابز به پشت صفحه نمایش ساعت شما نیز اضافه شده است.

برای دریافت این آپدیت با شماره نسخه 1.5.14 می‌توانید سری به گوگل‌پلی بزنید و آن را در لیست آپدیت‌های خود و یا مستقیم به سراغ اپلیکیشن ساعت هوشمند سونی بروید و آن را آپدیت کنید. اگر با پیغام غیرقابل دسترس بودن این آپدیت برای کشورمان روبرو شدید با روش‌هایی که خودتان بهتر سراغ دارید دوباره امتحان کنید. اگر چه می‌توانید آن را از مارکت‌های دیگر نیز به راحتی دریافت کنید. ممنون سونی!

مدیرسایت
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

• بهترین تلفن هوشمند با قابلیت سلفی در جهان۱ که با برنامه‌های سلفی و یک دوربین قدرتمند «PROselfie cam»، به‌طور کامل برای گرفتن سلفی بهینه شده است
• با دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با زاویه‌دید گسترده همراه با حالت خودکار فوق‌العاده و یک فلاش LED ملایم، در هر شرایط نوری بهترین سلفی‌ها را بگیرید و به‌اشتراک بگذارید
• با جلوۀ واقعیت‌افزوده برای دوربین جلویی سرگرمی‌های بی‌پایانی را تجربه کرده یا از برنامۀ رتوش چهرۀ دوربین برای اصلاح هم‌زمان و همچنین پس از گرفتن عکس‌های نمای نزدیکتان در یکی از ۱۰ قاب گوناگون Deco، استفاده نمایید
• بهترین تصویرتان را ارائه کرده و از بهترین تماس تصویری ممکن در بین تلفن‌های هم‌ردۀ این تلفن هوشمند، روی یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت HD بر بستر ارتباطی فوق سریع 4G/LTE لذت ببرید
• Xperia™ C3 را می‌توانید با خودتان به هرکجا ببرید که این به دلیل وزن فوق‌العاده سبک، طراحی باریک، پردازشگر چهارهسته‌ای قدرتمند و همچنین سرعت فوق سریع 4G این تلفن هوشمند است
• ویژگی دو سیم‌کارته به شما انعطاف‌پذیری استفاده از دو سیم‌کارت در یک تلفن را می‌دهد. بنابراین دیگر هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید

۸ ژوئیۀ ۲۰۱۴، لندن، بریتانیا- Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) امروز Xperia™ C3 را معرفی کرد که به لطف فناوری پیشروی تصویربرداری دیجیتال Sony و برنامه‌های تعاملی دوربین، تلفن هوشمند جدید و قدرتمندی است برای گرفتن سلفی و اشتراک‌گذاری اجتماعی.


کالوم مک‌دوگال، رئیس بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: « Xperia C3 تلفن هوشمند بی‌همتای جدیدی از Sony است که برای ارائۀ نهایت تجربۀ اشتراک‌گذاری اجتماعی با دوربین جدید و قدرتمند «PROselfie cam»، ساخته شده است. این تلفن هوشمند همچنین ترکیبی از بهترین‌های Sony با فناوری تصویربرداری پیشرو و مشخصات و عملکرد فوق‌العاده را در ردۀ قیمتی متوسط ارائه می‌کند. روند رشد عکس‌های سلفی هیچ نشانه‌ای از کاهش را نشان نمی‌دهد. از سال ۲۰۱۲ تاکنون استفاده از سلفی ۱۷٬۰۰۰٪ افزایش یافته است به‌گونه‌ای که در سال ۲۰۱۳ واژۀ سلفی به‌طور رسمی به واژه‌نامۀ انگلیسی آکسفورد افزوده شد. ما از ارائۀ نخستین «تلفن هوشمند PROselfie» متعلق به SONY و ایفای نقش در این پدیدۀ جهانی، هیجان‌زده هستیم.»

با بهترین تلفن هوشمند ما با دوربین «selfie cam» چیزهای بیشتری را در قاب تصویر جای دهید

Xperia C3 با دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با زاویه‌دید گسترده (۲۵ میلی‌متر با میدان دید ۸۰ درجه‌ای) که امکان ثبت چیزهای بیشتری در قاب تصویر را می‌دهد، سلفی‌هایی بی‌نقص را در هرزمان و در هرکجا می‌گیرد. شما می‌توانید با فلاش ملایم بی‌همتا در روز یا شب و تنها با دوبار ضربه زدن به روکش پشتی یا با استفاده از ویژگی تشخیص لبخند Smile Shutter، تصاویر را حتی بهتر از حالت واقعی ثبت کرده و با سه کلیک آن‌ها را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید. به لطف حالت خودکار فوق‌العاده برای دوربین جلو تصاویر به‌طور خودکار برای شرایط نوری مناسب تنظیم شده و عملکرد تشخیص صحنۀ خودکار که همراه با HDR و فلاش LED کار می‌کند، موجب اطمینان از ثبت بهترین عکس‌ها و ویدیوهای سلفی در هر شرایط نوری می‌شود. Xperia C3 برای بهبود هرچه بیشتر تصاویرتان، با برنامه‌های از پیش بارگیری شدۀ سلفی دوربین ارائه می‌شود. جلوۀ واقعیت افزوده طرح‌های زمینه‌ای را به‌کار می‌گیرد که به شما اجازۀ افزودن گرافیک‌ها و پویانمایی‌های جالبی مانند کلاه دزدان دریایی، چهره‌های ترسناک و چشمان لیزری، را به عکس‌ها و ویدیوهای سلفی‌تان می‌دهد.


رتوش چهره برنامۀ نوآورانۀ دیگری است که به شما اجازه می‌دهد به‌طور هم‌زمان و با گزینش ترکیبی از ۱۰ حالت زیبایی، ۱۰ گزینۀ قاب DECO واشعۀ جادویی برای ۶ تغییر الگوی بازتابش از چشم، چهرۀ حداکثر دو نفر را در عکس تغییر دهید. همۀ این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند تا تصاویرتان را به سطح بالاتری ارتقاء داده و دوستان را در شبکه‌های اجتماعی مورد علاقۀ‌تان تحت تأثیر قرار دهید.

از تخصص دوربین Sony لذت ببرید

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی تحسین‌برانگیز Xperia™ C3 که با تخصص دوربین پیشرویCyber-shot ساخته شده است، به حسگر عکس Exmor RS™‎ برای موبایل مجهز بوده و تصاویری بی‌نقص را حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز ثبت می‌کند. با SteadyShot™‎ همۀ ویدیوهایتان صاف و بدون اعوجاج خواهند بود. همچنین دوربین جلویی و کیفیت تصویر استثنایی روی صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت HD بر بستر ارتباطی فوق سریع 4G/LTE، تماس‌های ویدیویی با Xperia™ C3 را فوق‌العاده واضح و بی‌نظیر می‌کند.

کاوش در برنامه‌هایی که تجربه‌های جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورند

Xperia™ C3 با برنامه‌های نوآورانۀ از پیش بارگیری شدۀ دوربین ارائه می‌شود که برای ارتقاء تجربۀ تلفن همراه شما با روش‌هایی اجتماعی و جالب برای ایجاد و اشتراک‌گذاری، توسعه داده شده‌اند:
• خودکار فوق‌العاده- هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین جلویی. از نمای روشنایی‌های شب گرفته تا سلفی با نور پس‌زمینه، خودکار فوق‌العاده چهار نوع صحنه را در دوربین جلو و ۳۶ صحنه را در دوربین اصلی C3 تشخیص داده و برای کمک به شما در گرفتن بهترین عکس‌ها در هرکجا و در هر شرایط نوری تنظیمات را به‌طور خودکار تغییر می‌دهد. خودکار فوق‌العاده به‌عنوان تنظیم پیش‌فرض دوربین و بسته به صحنه‌های مورد نظر به‌طور خودکار HDR را روشن یا خاموش می‌کند. حالت HDR چندین عکس را با نوردهی‌های مختلف می‌گیرد و سپس آن‌ها را در یکدیگر تلفیق می‌کند تا عکس‌هایتان طبیعی‌تر به‌نظر برسند- حتی در هنگام وجود نور پس‌زمینه.
• رتوش چهره نسخۀ ۲- تصاویر نمای نزدیکتان را هم‌زمان اصلاح کنید. رتوش چهره با قابلیت‌هایی چون اصلاح هم‌زمان، گزینه‌های قاب DECO و جلوه‌های اشعۀ جادویی چشم (بازتابش نور) موجب اطمینان از ثبت بهترین حالت چهره‌تان می‌شود. رتوش چهره امکان گزینش از بین ۱۰ حالت گوناگون زیبایی شامل چهار ظاهر طبیعی برای آقایان و قابلیت رتوش چهرۀ حداکثر دو نفر در هر عکس را فراهم می‌آورد. همچنین می‌توانید پیش از ثبت عکس و برای حصول اطمینان از فتوژنیک بودن عکس نهایی، تغییرات را به‌طور هم‌زمان ببینید.

• جلوۀ واقعیت افزوده- زاویه‌ای متفاوت برای عکس‌ها و ویدیوهایتان. دوربین جلویی ویژۀ سلفی تلفنتان را در حالت جلوۀ واقعیت افزوده قرار دهید و به نمایاب دوربینتان جان بدهید. خودتان و دوستانتان را در کارناوال یا مهمانی هالووین با ماسک‌های جالب ببینید، با کلاه‌های دزدان دریای کارائیب یا پارچه‌های موم‌اندود برای مومیایی کردن.
• Timeshift-burst – همیشه بهترین تصویر را ثبت کنید.Timeshift-burst تنها در ۲ ثانیه ۳۱ عکس می‌گیرد و حتی پیش از فشردن دکمۀ شاتر شروع به عکس گرفتن می‌کند. پس از آن مصرف‌کنندگان می‌توانند برای گزینش عکسی بی‌نقص در بین ۳۱ عکس گرفته شده به جلو یا عقب پیمایش کنند یا حتی همۀ آن‌ها را نگه‌دارند.
• جلوه‌های تصویر- بهترین تصویر را خلق کنید. طیف گسترده‌ای از جلوه‌های خلاقانه را روی عکس‌هایتان به‌کار بگیرید و رنگ‌ها را تغییر دهید. ردی از عکس‌ها را اضافه کنید یا جلوۀ آینه را اعمال کنید. این تنظیمات عکس‌هایتان را ارتقاء داده و دنیایی از امکانات را به‌روی شما می‌گشایند.
• سازندۀ فیلم - ویدیوهایی افتخارآمیز خلق کنید. برنامۀ جدید سازندۀ فیلم به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایتان را اصلاح کرده و برش دهید. بنابراین می‌توانید به‌آسانی هرآنچه را که می‌خواهید به‌اشتراک بگذارید، ویرایش کنید. جلوۀ نمایشی حرکت آهسته را در یک یا چند مکان در خط زمانی ویدیو درج کنید بنابراین می‌توانید پیش‌نمایش ویدیوتان را پیش از ذخیره و اشتراک‌گذاری ببینید.
• Social live- لحظه‌های ارزشمندتان را به‌طور زنده پخش کنید. Social live به شما اجازه می‌دهد هر لحظه‌ای را به محض وقوع بر روی Facebook به اشتراک بگذارید، نظرات دوستانتان رابر روی صفحۀ تلفن مشاهده کنید و به گفتگو ادامه دهید، همۀ این‌ها به‌صورت هم‌زمان انجام می‌گیرد، و می‌توانید به فراتر از آنچه که به‌عنوان اشتراک‌گذاری اجتماعی می‌شناسید، بروید.
• Sweep Panorama: تنها با حرکت افقی و عمودی یکنواخت دوربین عکس‌های پانوراما بگیرید.
• Vine- ویدیوهای بازگشتی زیبایی بسازید و به‌اشتراک بگذارید. با این برنامۀ آسان و هیجان‌اگیز ویدیوهای شش ثانیه‌ای را با دوستان و شبکه‌های اجتماعی‌تان به‌اشتراک بگذارید.

سرعتی که تا ابد ادامه می‌یابد

Xperia™ C3 از شبکه‌های فوق سریع 4G/LTE با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه دانلود و ۵۰ مگابیت برثانیه آپلود پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد هر رویداد برجسته‌ای از روزتان را در هرزمان و در هرکجا به‌اشتراک بگذارید. Xperia™ C3 که به پردازشگر چهارهسته‌ای کارآی ۱٫۲ گیگاهرتزی Snapdragon، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظۀ فلش مجهز است، عملکرد فوق سریع و گرافیک‌هایی نفس‌گیر را امکان‌پذیر می‌کند.

سبک و باریک برای زندگی در حال حرکت

این تلفن باریک و شیک با تنها ۷٫۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۰ گرم وزن برای افراد در حال حرکت ایده‌آل است. Xperia C3 که با فناوری پیشروی Sony ساخته شده است، صفحه‌نمایش شگفت‌انگیزی داردکه تجربه‌ای بی‌رقیب را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش بزرگ و زیبای ۵٫۵ اینچی IPS با کیفیت HD، با فناوری BRAVIA®‎ بهینه شده است که امکان مشاهدۀ عالی از هر زاویه‌ای را ارائه می‌دهد.

Xperia C3 به صفحه‌کلیدی با قابلیت جابجایی آسان برای ورود اطلاعات با یک دست مجهز است. علاوه بر این حالت سادۀ «خانه» صفحۀ اصلی ساده شده‌ای را با فونت‌های بزرگ‌تر، برنامه‌های بیشتر استفاده شده و قابلیت شماره‌گیری سریع، ارائه می‌دهد.

دوام باتری بهتر

Xperia C3 استفادۀ افزایش یافته‌ای را ارائه می‌دهد تا از تلفن هوشمندتان در حال حرکت بیشترین بهره را ببرید. علاوه بر آن، حالت Battery STAMINA نسخۀ ۳٫۰ با تشخیص زمانی که از صفحه‌نمایشتان استفاده نمی‌کنید و خاموش کردن عملکردهایی که به ‌آنها نیازی ندارید و در عین حال نگه‌داشتن اعلان‌هایی که می‌خواهید، از خالی شدن غیر ضروری باتری جلوگیری می‌کند.
دو سیم‌کارت، بدون اغماض
نسل جدید فناوری دو سیم‌کارتۀ Sony، به کاربران اجازه می‌دهد هر دو سیم‌کارت را به‌طور مستقل با صداهای زنگ و گزینش بین سیم‌کارت‌ها پیش از تماس یا ارسال پیام متنی، تنظیم کنند. در عین حال فناوری مدیریت دو سیم‌کارت Sony بدان معناست که کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را فعال نگه‌داشته و دیگر هیچ تماسی را حتی در هنگام مکالمه با یکی از سیم‌کارت‌ها از دست ندهند.

Xperia C3 در رنگ‌های سفید و مشکی و با رنگی کمی ویژه، سبز نعنایی، در دسترس خواهد بود و از اوت ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. چین نخستین بازاری خواهد بود که این تلفن هوشمند در آن عرضه می‌شود.
برای مشاهده مشخصات کامل اینجا کلیک کنید.

مدیرسایت
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۱ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

ساعاتی پیش اکسپریا C3 سونی به عنوان اولین گوشی با فلش جلو و تمرکز بر روی سلفی معرفی شد. حالا نوبت به انتشار ویدئوهای تبلیغاتی این گوشی رسیده تا قابلیت‌های آن و همچنین نسخه دو سیم‌کارته را بهتر ببینیم.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی‌های هوشمند جدید سونی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

مدیرسایت
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

سونی رسماً Xperi C3 را به عنوان اولین گوشی با فلش LED در جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی به همراه ویژگی‌های فراوان نرم‌افزاری معرفی کرد.

از آن‌جایی که تمرکز این گوشی بر روی عکس‌های از خود یا اصطلاحاً سلفی‌هاست بگذارید از این ویژگی اکسپریا C3 شروع کنیم. سونی برای این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و حالت تشخیص خودکار صحنه Superior Auto را در نظر گرفته است که با یک فلش LED می‌توانید حتی در نور کم با آن سلفی بگیرید. دوربین پشتی هم این‌بار 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

با ویژگی Superior Auto یا خودکار فوق‌العاده قادر دوربین قادر خواهد بود به طور خودکار از میان 36 وضعیت و حالت عکس‌برداری بهترین و مناسب‌ترین را برای شرایط مختلف چه برای دوربین جلو و چه عقب انتخاب کرده و همچنین به صورت خودکارو بسته به شرایط نوری HDR را فعال و یا غیر فعال کند.

قابلیت Portrait Retouch v2 هم با ویژگی‌های مانند اصلاح هم‌زمان، گزینه‌های قاب DECO و جلوه‌های اشعۀ جادویی چشم (بازتابش نور) به صورت خودکار چین و چروک‌ها و خال‌های اضافه را حذف کرده تا با استفاده از 10 حالت مختلف زیبایی برای آقایان یا خانم‌ها بهترین رتوش چهره را برای حداکثر دو نفر فراهم کند.

اکسپریا C3 به صفحه‌نمایش بزرگ 5.5 اینچی با وضوح 720p و از نوع IPS و با فناوری BRAVIA مجهز بوده که به ادعای سونی مشکل زاویه دید نسل‌های قبلی را ندارد و همچنین با حالت خاص کیبرد می‌توانید حتی با یک دست بر روی این صفحه غول‌آسا به آسانی تایپ کنید.

طراحی Xperia C3 هم مانند دیگر گوشی‌های سری اکسپریا از زبان طراحی OmiDesign پیروی می‌کند اما متأسفانه گوشی این‌بار در برابر آب یا گرد و غبار مقاوم نیست. در عوض C3 تنها 7.6 میلی‌متر ضخامت و 150 گرم وزن دارد و با فناوری STAMINA Mode 3.0 در مصرف بی‌رویه شارژ باتری نیز صرفه‌جویی می‌کند. این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و نعنایی عرضه خواهد شد.

اکسپریا C3 به لطف پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون (احتمالا Snapdragon 400) قادر به پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی نیز بوده و با یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و شاید مهم‌تر از همه پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت به عنوان یک میان‌رده مسلماً خوب خواهد درخشید.

مدیرسایت
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۵ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

امروز سرتیتر خبرها غافل‌گیرمان کرد. همه تا این زمان فکر می‌کردند که میزان فروش کنسول دستی سونی یعنی پلی‌استیشن ویتا کمتر از حد انتظار بوده و وضع آن‌چنان که باید و شاید خوب نیست. اما، اکنون سونی اعلام کرده است که میزان تقاضای مشتریان برای این کنسول در امریکای شمالی اینقدر بالا بوده که این شرکت، از پس فراهم کردن تعداد مورد نیاز بر نمی‌آید!

بر اساس گزارش پلی‌گان، این کنسول در بسیاری از فروشگاه‌های امریکا نایاب شده است. این اتفاق مخصوصا در مورد باندل «سرزمین‌های مرزی 2» افتاده که از ماه «می» به بازار عرضه شده است. یکی از سخنگویان سونی در این مورد گفته است که مشکل، زیاد شدن تقاضا است، نه کم بودن تعداد موجود در بازار:

ما میزان تقاضای بالایی را از طرف مشتریان برای ویتا در سراسر جهان تجربه می‌کنیم، مخصوصا در بازارهایی مثل ژاپن. عرضه‌ی کنسول ظریف‌تر و سبک‌تر در بازار آمریکا هم توجهات بسیار زیادی را به این کنسول جلب کرده و ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا تعداد مورد نیاز از این دستگاه فراهم شوند و این افزایش فروش تا تعطیلات ادامه یابد.

می‌توان این مشکلات را مشکلات خوب نامید. امید است سونی با این افزایش فروش بالاخره باندل وعده ‌داده شده‌ی پلی‌استیشن 4 و ویتا را به بازار بفرستد. البته ظاهرا به دلایل مشابهی تعداد پلی‌استیشن 4 های موجود در بازار هم کم شده است.

مدیرسایت
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

بعد از انتشار به‌روزرسان جدیدی که برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد، کاربران قادر هستند تا از کنترلر پلی‌استیشن 4 (DualShock 4) به صورت بی‌سیم برای پلی‌استیشن 3 خود بهره ببرند.

سونی با انتشار این به‌روزرسان جدید امکان اتصال کنترلر پلی‌استیشن 4 به پلی‌استیشن 3 به صورت بی‌سیم را فراهم کرد. قبلا کاربران برای استفاده از این کنترلر در پلی‌استیشن 3 خود مجبور بودند آن را با کابل میکرو USB به کنسول متصل کنند.

برای اتصال این کنترلر باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

ابتدا به‌روزرسان جدید کنسول را دانلود کرده و سپس Dual Shock 4 را به عنوان یک دستگاه بلوتوث به کنسول بشناسانید. برای این‌کار باید پس از جدا کردن کنترلر از کابل USB کلید‌های PS و Share را نگه‌دارید.

بعد از این‌کار قادر خواهید بود که از کنترلر پلی‌استیشن 4 به صورت بی‌سیم استفاده کنید. اما برخی از قابلیت‌ها همچون کنترل SixAxis و لرزش گیم‌پد غیرقابل استفاده خواهند بود. همچنین این کنترلر در برخی از بازی‌ها قابل استفاده نمی‌باشد. گرن توریسمو 6 یکی از این بازی‌ها است که به دلیل یک مشکل داخلی که بازی با کنترلر دارد از آن پشتیبانی نمی‌کند. اما یک بازی مثل ارواح سیاه 2، به عنوان مثال، کاملا قابل بازی است.

مراحل اتصال کنترلر از قرار زیر است:

1- گیم پد DS4 را از طریق کابل USB به کنسول متصل کنید.

2- به Accessory Setting رفته و Manage Bluetooth Devices را انتخاب کنید.

3- به جستجوی دستگاه‌های بلوتوث بپردازید.
4- کابل را جدا کنید و کلیدهای Share و PS Button را نگه دارید.
5- وقتی دستگاه شناسایی شد مجددا آن را با کابل متصل کنید و گزینه‌ی Wireless Controller را انتخاب کنید.
6- اکنون می‌توانید کابل را جدا کنید و کنترلر پلی‌استیشن 4 را برای نسل قدیمی استفاده نمایید.

مدیرسایت
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

این روزها اکثر افراد از دستگاه‌های همراه پخش‌کننده موسیقی و یا گوشی هوشمندشان جهت گوش فرادادن به موسیقی بهره می‌برند. دیدن افرادی که با هدفون‌ یا هندزفری در گوش خود، در حال قدم زدن، دوچرخه‌سواری و یا حتی در اتوبوس نشسته‌اند اصلا عجیب نیست. اما بد نیست بدانید قسمت اعظمی از تاریخ بشری، خالی از چنین دستگاه‌های دوست‌داشتنی بوده تا اینکه سونی با واکمن خود تحولی عظیم در دنیای موسیقی و گجت‌های الکترونیکی ایجاد کرد.

اولین پخش‌کننده نوار کاست در چنین روزی و در سال 1979 میلادی با قیمت 150 دلار به بازار عرضه شد. داستان تولید واکمن‌های سونی به زمانی باز می‌گردد که موسس سونی، Masaru Ibuka برای شنیدن موسیقی اپرا به دنبال دستگاهی قابل حمل‌تر در مقایسه با کاست پلیرهای TC-D5 سونی بود.

یکی از طراحان شرکت سونی به نام Norio Ohga نسخه‌ای اولیه از کاست رکوردری به نام Pressman ساخت که در پروازهای بعدی Ibuka مورد استفاده قرار گرفت. بعد از فروش ناموفق در اولین ماه، واکمن بالاخره به یکی از موفق‌ترین برندهای سونی در همه زمان‌ها مبدل شد که فرمت‌های صوتی در آن از سی‌دی به مینی‌سی‌دی، MP3 و نهایتا موسیقی آنلاین مبدل شدند.

تاکنون بیش از 400 میلیون پخش‌کننده موسیقی پرتابل واکمن به فروش رفته که 200 میلیون از آن‌ها نوار کاست پلیرها بودند. سونی در سال 2010، واکمن‌های استفاده کننده از نوار کاست را بازنشسته کرد اما نام واکمن هنوز در پخش‌کننده‌های جدید و همچنین برنامه واکمن سونی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرسایت
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۸:۰۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر