سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

پس از انتشار شایعات فراوان، سونی بالاخره از پرچمدار جدید خود در سری محبوب اکسپریا زد با نام اکسپریا زد ۴ رونمایی کرد.

بنابر بیانیه رسمی که سونی در این خصوص منتشر کرده، اکسپریا زد ۴ سونی از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی برخوردار است.

دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در قاب پشتی به همراه دوربین سلفی واید ۵.۱ مگاپیکسلی از جمله دیگر مشخصات اکسپریا زد ۴ سونی است که از یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و به اندروید ۵ مجهز اس

بنابر اعلام سونی، اکسپریا زد ۴ در رنگ‌های سفید، سیاه، مسی و سبزآبی عرضه خواهد شد. آخرین پرچمدار سونی از استاندارد IP6 ضد گرد و غبار و استانداردهای IP5 و IP8 ضد آب برخوردار است.

سونی اعلام کرده که اکسپریا زد ۴ از ضخامتی برابر با ۶.۹ میلی‌متر برخوردار است و تنها ۱۴۴ گرم وزن دارد که نشان می‌دهد نسبت به اکسپریا زد ۳ شاهد کاهش ضخامت ۰.۴ میلیمتری و کاهش وزن ۸ گرمی در پرچمدار جدید هستیم. قاب فلزی جدید دور اکسپریا زد ۴ جلوه بیشتری به آن بخشیده و شاهد اضافه شدن قابلیت حالت آشپزی (cooking mode) در بخش دوربین هستیم که به شما امکان عکسبرداری بهتر از غذا را می‌دهد!

برخی ابزار و لوازم جانبی اکسپریا زد ۴ سونی نیز معرفی شده که شامل یک کاور ضدآب گوشی است که مطابق معمول از کادر ایجاد شده بر روی کاور می‌توانید به برخی اطلاعات مهم گوشی بر روص صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.

سونی از عرضه اکسپریا زد ۴ در تابستان پیش رو در ژاپن خبر داده و هنوز هیچ صحبتی در خصوص زمان عرضه جهانی و قیمت رسمی آن منتشر نشده است!

مدیرسایت
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر