سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

به‌نظر می‌رسد عرضه اندروید ۵.۰ لولی‌پاپ برای دستگاه‌های اندرویدی همچنان ادامه خواهد داشت و در جدیدترین این به‌روزرسانی‌ها کاربران اکسپریا زد هم می‌توانند طعم جدیدترن نسخه سیستم‌عامل اندروید را بچشند.

پس از عرضه به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه‌های مختلف سری زد اکسپریا، اکنون نوبت به اکسپریا زد رسیده تا از هفته آینده این به‌روزرسانی را دریافت کند.

انتظار برای دریافت به‌روزرسانی‌های جدید اندروید به‌ویژه برای کاربرانی که گوشی‌های قدیمی‌تری در اختیار دارند طاقت فرساست اما با توجه به تضمین سونی مبنی بر عرضه اندروید لولی‌پاپ برای کلیه دستگاه‌های سری زد اکسپریا و پس از عرضه این نسخه از اندروید برای اکسپریا زد۱، زد۲ و زد۳ و البته C3 و T2 Ultra، اکنون نوبت به اکسپریا زد رسیده است.

در توییت جدید منتشره توسط حساب رسمی سونی در فیلیپین اعلام شده این به‌روزرسانی برای کاربران این کشور از هفته آینده منتشر خواهدشد. با این اوصاف می توان اذعان داشت که به‌روزرسانی یادشده ظرف چندهفته آینده برای کاربران در مناطق و کشورهای دیگر جهان نیز عرضه خواهدشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی