سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

اخبار محصولات جدید معرفی شده کمپانی سونی

سونی

.......... محصولات کمپانی سونی ...........
......... Sony Corporation Products ........

سونی باز هم در سال جدید مالی پول از دست می‌دهد

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

سونی باز هم برای سال جدید مالی خود ضرر دهی پیش‌بینی کرد تا این روند برای چندمین سال پیاپی ادامه داشته باشد.

سونی رو چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت برای سال جدید مالی که تا مارس 2015 ادامه خواهد داشت، همچنان به ضرر دهی ادامه می‌دهد. این اتفاق باعث ناامیدی سرمایه‌گذارانی شده که انتظار داشتند حداقل در سال جدید مالی میوه سرمایه‌گذاری خود را بچینند.
این شرکت ژاپنی اعلام کرده که تا مارس 2015 مجموعا 50 میلیارد ین (849 میلیون دلار) را از دست خواهد داد که البته از میزان سال گذشته آن که 128 میلیارد ین بود کاسته شده است.
در طول سال گذشته کاهش همیشگی درآمدهای سونی باعث ناامیدی سرمایه‌گذاران شد تا اینکه این شرکت برای سال جدید مالی (که تمام شد) سوددهی را پیش‌بینی کرد، اما در ماه فوریه بود که اعلام شد سونی علیرغم پیش‌بینی‌ها دوباره پول از دست خواهد داد.

با این حال دو محصول معروف این شرکت یعنی PS4 و اسمارت‌فون‌های سونی توانستند فروش بسیار خوبی را در دنیا تجربه کنند. بخش‌های موبایل و گیمینگ سونی توانستند در سال گذشته به ترتیب 29 و 38 درصد در فروش خود را بالا بکشند و سود بالایی را نصیب سونی کنند، اما هنگامی که این درآمدها در کنار دیگر قسمت‌های ضرر ده سونی چون دوربین دیجیتال و VAIO گذاشته شود، میزان سود آن بسیار پایین‌ دیده می‌شود.

۹۳/۰۲/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیرسایت

Sony Corporation

Sony

سونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی